Zár a bazár

Elcsendesedett a ház, magamra maradtam, így végre megírhatom az utolsó, befejező részt. Furcsa dolog, hogy nem egy pittypötty telefonon kell írni, hanem minden gondolatot le lehet vésni, nem kell szűkölködni, spórolni. Éljen a billentyűzet.

Az este hosszúra sikeredett, kezdtünk kilazulni, éreztük, hogy teljesíteni fogjuk a távot, bár azt hiszem ez egy percig sem volt kérdéses. Bardócz uramnak elpusztítottuk egy hektoliter borát és jókat nevettünk. Isteni jó este volt, ritka emberek társaságában.

Reggel hosszas készülődés és fotózódás után útnak indultunk.
A ditrói templom mögött épp jött fel a nap:
Az utolsó nap... Hát a tekerés jól ment. mint a szélvész el is értük Szeredát. A csíki medence látványa megnyugvással és örömmel töltött el. Jó újra itthon lenni, Az ember akkor tudja meg, mit jelent valami, valaki, ha hiányát szenvedi. Jó újra itthon lenni na. A város bejáratánál vártak a CsEKÉsek, igazán felemelő volt együtt megtenni az utolsó két kilométert, buszkén és mosolyogva érkeztünk meg a véleményem szerint a világ legszebb temploma elé. Kezet ráztunk a kék emberkékkel, "ne haragudjatok, hogy találkoztunk".Ha CsEKE nem lenne, ez a tára ebben a formában nem jött volna létre.
Szép teljesítmény, ügyesek voltatok! - hangzott. Nekem nem tűnik annak, jó móka volt, remek szórakozás. Hasznos, tanulságos.
Köszönöm, társaimnak, lelkem támogatóinak és a barikádokon maradottaknak. Köszönöm CsEKE, köszönöm vendéglátóink, köszönöm az Atyáknak.



És akkor most jöjjenek általános gondolatok, jó tanácsok:

Ha valaki ilyen hosszú kerékpártúrára vállalkozik, véleményem szerint a következők azok amik igen fontosak:
- naptej
- kesztyű, lehetőleg legyen zselés párnácskája a tenyér alsó részén
- az spd pedál nagy segítség. Tényleg.
- nem kell sajnálni a pénzt egy jó extra pelenkás biciklis gatyától
- vitaminok
- a kormányon nem árt ha van szarv, a fogás változtatásához, nekem nem volt, Szigligeten vettem és szereltem fel, utána sokkal jobb volt.
- az utánfutó konnyen megszokható volt, nem volt praktikus a ki, be pakolgatása
- Kati krém, azaz izom és miegymás gyulladás megelőző sportkrém

Navigáláshoz osmand applikációt használtam, a blogot bloggeroidban írtam. Ami nagyon hiányzott, az egy kerékpáros töltő volt, bár a külső akkumulátorok sokat segítettek. A napunkat Garmin sport órával rögzítettem, majd garmin connecttel dolgoztam fel.

Igazából ennyi, amit írni akartam. Tekerés közben sokszorkitaláltam mit fogok írni ebbe az utolsó irományba, de mikor megérkezteünk a gondolatok nagyja elillant. No de sebaj, nagyját leírtam,jobb nem bő lére ereszteni, mert unalmassá válhat.

Számok:
1373 km, de valójában megvolt az 1400, volt nhány eset amikor későn kapcsoltam be az órát.

Comments

Popular posts from this blog

Őrület

Taverna Lani

5 év