Kiegészítek

Tegnap kiesett a kezemből a telefon. Az átvezetett éjszaka és az átnavigált másnap után nem maradt már energia. Lekörmöltem pár szót és eldöltem mint egy zsák.

Az idei évre jobban rákészültünk, bár messze is vagyunk. Van kisérőautónk, a piros busz, ami remekül vizsgázott. Van kisérő sofőr, aki a főzést is bevállalta, kiséretünk mellé. Én is kunyeráltam billentyűzetet, remélem idén bővebben be tudok számolni a tőrténésekről.

A tegnapi napról dióhéjban annyit, hogy az út különösebb izgalmak nelkül telt el, minden probléma nélkül érkeztünk meg Częstochowába.

Szállásunkat Imre előre lebeszélte, olcsón és jó körülménzek között tudtunk megszállni. 

Lepakoltunk és irány a bazilika. Marci mesélt, mesélt, mesélt, mesélt. Fotóztunk, meghallgattunk egy lengyel nyelvű misét, körbejártunk, majd visszatértünk a szállásra. Hűtőjavítás, átbeszélés.

Az idén jobban felkészültem, mindenféle szempontból, legfőképp tehnikailag. Köszönöm a segítséget Enikő, Előd és Attila.

Korán keltünk ma. Mindig azt az időt vesszük ahol vagyunk, tehát 6 órakor keltem, megírom ezt a kiegeszítőt és pattanunk nyeregbe. Úgy két óra múlva...

Comments

Popular posts from this blog

Őrület

Taverna Lani

5 év