Epilógus

Sokat segített ez a blog. A monoton tekerések alatt ki tudtam gondolni, hogy miket is fogok írni. Ezek a gondolatok estére általában elillantak. Az utolsó blogbejegyzésre is sokat készültem gondolatban, de nagyja elillant. Egy gondolat viszont megmaradt...

A legjobb dolog ebben a túrában, a három társam volt. Három határozott erős és igazán vagány ember. Hosszú összezártságunk alatt egyetlenegy vita sem volt, gyorsan és könnyen hoztunk döntéseket. Kedves barátaim, Jóska, Márton és Imre, felnézek rátok és csodállak titeket. Azt kérem a felettünk álló hatalomtól, hogy a ti korotokat elérve én is hasonló kalandokban és vállalkozásokban tudjak részt venni. És remélem, lesznek barátaim akik velem tartanak majd és kerül majd a csapatba egy fiatalabb tacskó is aki majd a mi szavainkat issza úgy ahogy én csüngtem a tiéteken.

Szép kaland volt. Kár hogy a végét nem tudtuk kiélvezni.


A világ (számomra) legszebb temploma

Ami engem illet, kollégáim, barátaim hazahoztak. Itthon vagyok a munkahelyemen, csak sajnos mint ápolt. Holnap reggel műtét vár rám, az orvosok bizakodóak és én sem félek már, jó kezekben vagyok.
A társaim is hazatértek épen egészségesen.
Köszönöm mindenkinek aki hívott és azoknak is akik szótlan gondoltak rám és mondtak el egy imát.
Köszönöm a környei Ördögöknek és a balmazújvárosi Katiéknak, múlt évi házigazdáinknak, sokszor emlegettünk.
Köszönöm mindenkinek aki szurkolt, segített és hazahozott.
Köszönjük a Kerékvárnak a kedvezményt a Tusnádnak a borvizet.
Köszönöm idei házigazdáinknak, és mindenkinek aki velünk volt.

Én ezzel a túrával befejeztem a két kerékkel aszfalton járást egy időre, Majd folytatom, ha elérem a nyugdíjas kort és már nem lesz ennyi felelősség. Ti, kik jobban ismertek tudjátok, mindig tartottam tőle, nem alaptalanul.

Emlékszem a múlt túrán kérdezte meg Imre egy adott ponton, hogy "Huba, (olyan hangsúllyal, hogy gyermekkoromban egy ilyen után pof járt ) levehetem immá a sisakot?" a válasz tömör volt. - Nem
Ha kerékpároztok, tegyetek sisakot! Engem ez mentett meg. És ha nincs becsatolva akkor csak egy kalap, nem fejvédő.

Viszontlátásra!


Comments

  1. Adjon Isten!!!! Dr. Solti Norbert, idegsebesz vagyok.
    Orvendek, orvendunk ,hogy nagyjabol eppsegben hazaertetek es vegre itthon vagytok , igy mindenkinek nyugodtabb a lelke. Mivel szakmamba vag es nem birom mindenkinek kihangsulyozni a sisak fontossagat, ezert hala Istennek es nektek , hogy viseltetek sisakot. Sajnos nap mint nap talalkozok tudatlan , felelotlen biciklis ,korcsolyas, sizo emberekkel -gyerekekkel akik megserulnek a legjobb esetben , de tragediaknak is voltam tanui, ahol a sisak mento lett volna. A bajhoz eleg a masodperc toredeke , de a gyolgyulashoz sokszor egy elet sem eleg. Lenyeg , hogy a sisakot viselni kell. Amugy Hubanak gyogyulast es konnyu gyors felepulest a tobbieknek meg jo pihenest kivanok, kivanunk. Udv es amen

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Őrület

Taverna Lani

5 év