Kotormány

Ülünk Zoltánnal egy padon  a kotori öböl partján.  
Zoltán épp vizet iszik.
Ez a kilátás. 

S azon morfondirozok, hogy neha meg kell élni dolgokat. Életet.  Létet. Hajtunk, gürcölünk, törpölünk s a kotori öböl pártján meg nem ittunk meg egy Niksickot. Hát élet ez?
 A mai nap motorozásrol szólt.  Főleg nekem. (Sátor a szallason maradt, visszamentem érte)
Addig Zoltán málhás szamarat jatszott:
Majd hajót fotózott:
Vissza a nap közepére:
Kotori öböl. 

Igazából sok esemény nem volt. Reggel eltelt az idő,  csomag optimalizálás,  gopro tartó improvizáció... távirányító elem csere. Aztan kotori öböl.  A forgalom eszmeletlen. Az egesz világ itt akar lenni, úgy tűnik... Több a német rendszam mint a horvát.  Idős partyarc bácsi melleng girult az autójával s megkerdezte, hogy melyik román  városból  vagyunk. Mert hogy HR hrvatska. Mondtam neki hogy Szereda. Nem allt össze neki a kép.  Hargita na. Ejj be boldog volt. Úgy  integettek mintha minimum Fülöp herceg lennék.  
Elemcserélő manó. 
A fotó  nem adja vissza, lesiből lőttem, nagy arcz volt az öreg.  Jól beszelt angolul.  
- CR1616
- Yes, yes. I'll change it for you. There's an atm at front go, get some money. 

Gopro tartó  impró. Székely szerszámmal.

S Zoltán  a kockás  nagymama abroszok országának határán:
S irány  a szállás.  Zoltánnak zenét kell másolni... egy árva Zámbó válogatása van. :) Én  önszántamból hallgatom. Ő muszájból. 

Jó éjszakát.

Comments

Popular posts from this blog

Taverna Lani

5 év

Őrület